0
Kepada anda yang sedang tension dengan sambungan internet anda..
Kini dibongkarkan!!

Rahsia mendapat sambungan internet yang MURAH, STABIL, SELAMAT & TIADA HAD PENGGUNAAN!


Selepas ini anda tak perlu lagi mengorbankan masa dan wang begitu banyak untuk mendapatkan sambungan internet yang stabil 24 jam di mana-mana tempat anda berada!

Testimonial Pengguna >

Sila Click gambar di bawah untuk melihat testimonial VPN tersebut ok.....








Baiklah, sebelum meneruskan bicara, saya ingin bertanya kepada anda.. Adakah anda sedang mengalami masalah sambungan internet seperti di bawah?

Internet slow. Bayar mahal, tapi tak dapat speed seperti yang anda inginkan.

Pasang U**** 20mbps, speed dah laju, tapi boleh gune kat rumah je.

Modem dah power, support 7.2mbps, tapi kelajuan yang anda dapat tak sampai 50kbps pun :(

Internet dah laju, tapi ada limit pulak.. Habis limit da takleh gune.. hampeh..

Internet ok, laju, stabil.. tapi kena kuar duit lebih la.. tiap bulan mesti rm50+

Tengah seronok download, habis limit kuota.. dah la download terbantut, takleh continue surf pulak.

Pakai plan postpaid.. Tiap bulan gaduh dengan customer care pasal bil..

Nak online, pergi lepak kedai mamak.. Sampai mamak pun dah jemu tengok muka. :D

Jika anda mengalami masalah-masalah di atas, anda sekarang berada di tempat yang betul! Saya akan dedahkan rahsia hebat ini kepada anda!
Ok, dekat-dekat sikit.. Nak bagitau rahsia ni..
   Dulu, saya seperti anda juga. Terpaksa bersabar dengan line internet yang slow tahap gaban.. Tapi bila dah lama, nak la jugak rasa line internet yang laju.. Tak la tension.. Semua urusan menjimatkan masa, boleh download suka hati, main game online pun syok.. Nak kene keluar duit lebih sikit pun saya tak kisah.. Asalkan saya puas.. 


  Saya dah cuba pakai broadband D, dulu unlimited, sekarang dah tak lagi.. Kemudian saya try Broadband Y.. Laju memang tak dapat dinafikan.. tapi bab harga? huhu.. mahal betul.. Broadband U pun saya dah try.. laju ok, tapi limit 5gb je.. Yang saya baran dengan broadband U ni, tak pakai 3 bulan pun kena bayar.. Huargh.. memang tiap bulan rase nak gaduh je ngan customer care.. 


   Sampai lah satu hari saya terjumpa pakej hebat ni.. Saya asalnya tak percaya, betul ke boleh dapat speed laju & tiada had penggunaan? Sebulan tak sampai rm???  Nak gune, just topup je.. Em, baik saya try.. Mana tau kalau-kalau best..


  Percaya atau tidak, lepas peristiwa itu, saya hanya keluarkan rm?? setiap bulan, dan saya dapat merasai kepuasan menggunakan internet yang sebenar. Memang seronok! Line dah tak lekat-lekat lagi, nak download ape je pun tak kisah da gune berapa gb, buat urusan ape pun semua berdesup! Hehe..


Jadi, hari ni saya nak share benda berharga ni dengan anda..


Baiklah, mari kita lihat apa yang anda akan dapat dengan hanya rm?? setiap bulan:
1.      Dapat melayari internet di mana-mana (Semua tempat yang ada coverage Maxis)

3.     Dapat melepasi had kuota.
Boleh guna lebih 100gb! Download sampai lebam. Tak risau dah nak download banyak mana pun :D

4.     Boleh buka laman web yang disekat.
Contohnya di tempat anda laman youtube/facebook (atau mana-mana website sekalipun) di sekat, dengan perkhidmatan ini, anda sudah bebas! Tiada lagi sebarang sekatan!

5.     Sambungan yang lebih selamat -
Data yang anda hantar & terima akan di encrypt. Menjadikan maklumat anda selamat daripada ancaman penggodam (hacker)


7.     Bayaran bulanan yang sangat murah!
Hanya rm ?? sebulan untuk kepuasan melayari internet!

8.     Tiada Kontrak!
Hanya topup untuk terus menggunakan perkhidmatan. Tak perlu lagi bergaduh dengan customer care pasal bil :)


Tiada Sekatan, Tiada Had Penggunaan! Inilah Internet Yang Sebenar!
Ya, anda akan dapat kelebihan-kelebihan yang saya sebutkan tadi dengan memiliki tools rahsia ini..



 JIKA BERMINAT NAK TAHU TOOLS / VPN INI SILA CLICK BANNER DI BAWAH OK. 

SEGERA  !! SEBAB TAWARAN PROMOSI KAMI TERHAD !!

Pakej Untuk telco Celcom dan YES 4g Prepaid Dongle yang ada ID sahaja boleh ambil pakej
EASY RM 30 untuk VPN

Manakala Untuk Pakej telco Maxis Prepaid / Postpaid Biasa Bukan corporate plan Bleh ambil pakej BEGINNER RM 40 Untuk VPN

Berminat Click segera Banner Dibawah dan Ikut sahaja arahan seterusnya





Ikhlas,
Admin BMK

Post a Comment Disqus

 
Top