0


Salam Sesiapa yang berminat hendak Membeli Game Fb yang Terkini yang cukup Murah yang dijual oleh saya ni...

untuk melihat contoh game dijual oleh saya bleh tengok gambar dibawah.






















Terdapat 100 Lebih game yang dijual oleh saya Dengan harga yang cukup murah setiap satu Game fb tersebut

Harga Bagi 1 unit game tersebut ialah = RM 1.5 beserta panduan memasukkan game kedalam FB anda.

Tetapi tidak Termasuk Ebook, Template fb, dan Video cara memasukkan game tersebut.. Jika anda hendak membeli E-Book Full Set anda perlu Menambahkan wang anda sebanyak RM 50 sahaja Free 3 buah game Fb..

jika anda hendak membeli game tersebut sila ikuti langkah berikut..

Untuk package pertama iaitu ( gamefb { 1 } ) RM 1.5
 ** sila nyatakan Bilangan gameFB yang dibeli anda di ruang yang berwarna biru tersebut...pastikan masukkan sekali kat dalam format sms tadi dan sendkan game yang anda pilih tadi hantarkan kat email berikut => dealertopup@yahoo.com ( pastikan tiada SPAM )

Untuk package kedua iaitu termasuk e-book dan lain ( wholefb ) RM 50






sila subscibe E-mail dan Follow kami jika anda seorang Internet Marketer ..

================================================================================

Langkah 1 : Masukkan wang pendaftaran anda di akaun ..

 Kemudian anda depositkan wang berdasarkan pakej yang anda kehendaki kepada akaun berikut:


 

NAMA AKAUN :-MOHAMAD ZAINI BIN OTHMAN

NO Akaun. BANK SIMPANAN NASIONAL :- 13102-29-00042494-0

3RD PartyEmail :- billing@dealereload.com

 ATAU



NAMA AKAUN :- OTHMAN BIN RAMAIN

NO Akaun. CIMB  :- 11130075100529

3RD PartyEmail :- billing@dealereload.com

================================================================================

Langkah 2:

Tuliskan sms mengikut format dibawah..

Sila hantarkan SMS kepada saya di 014-8906889 dalam format

BANK.KOD_PAKEJ.JUMLAH BANK-IN.TARIKH.MASA.NAMA_ANDA.NOTELEFON.ALAMAT EMAIL ANDA

untuk memudahkan semakan dan mempercepatkan proses penghantaran dibuat.

CONTOH:

MBB.REG PAKEJ Wholefb rm 50 .RM 50.010311.1123AM.ALI BIN ABU.0131234567.admin@dealereload.com

Kod Bank MAYBANK=BSN, CIMB
JUMLAH: RM 50  = RM 50
MASA: 01 MARCH 2011=010311
MASA: 11.23am=1123AM
ALAMAT: Alamat Email anda

================================================================================
*** P/S sila bertindak dengan cepat sebelum saya menarik balik scripts tersebut... saya sudah memberi potongan harga yang cukup murah dengan anda..Saya akan menarik balik Promosi ini Sehingga 50 orang Membeli scripts tersebut...TQ

( ** Tiada orang yang Grab applikasi GameFB tersebut...tinggal 50 orang sahaja yang tinggal.tq )

* Saya akan memproses pendaftaran anda dalam masa 42 jam dari masa pemberitahuan dilakukan.
* Jika anda tidak menerima sebarang maklumbalas dari saya selepas 42 jam pemberitahuan, sila sms saya di 014-8906889 untuk maklumat lanjut.

*** Sebarang Pangilan Tidak akan Dijawab

Post a Comment Disqus

 
Top